string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

FC Groningen presenteert zich samen met sponsorrelaties en partners op Promotiedagen.

Dinsdag 01 november 2022 om 10:13

De Promotiedagen voor  het bedrijfsleven Noord-Nederland vinden volgende week dinsdag en woensdag (8 en 9 november) weer plaats in Martiniplaza. Deze dagen komt het bedrijfsleven bij elkaar op een bruisende beursvloer. FC Groningen is samen met 23 sponsorrelaties vertegenwoordigd op het Word Groter-plein. Gedurende beide beursdagenvinden vinden daar diverse activiteiten plaats.  

promotiedagen2

De Promotiedagen is een groot zakelijk event voor het bedrijfsleven in Noord-Nederland. Al meer dan 35 jaar komt het noordelijke bedrijfsleven elkaar hier tegen voor inspiratie en zaken. De waarde van het evenement zit, net als in de zakelijke ruimtes van stadion Euroborg, dat ondernemers elkaar ontmoeten en in de kracht van persoonlijk contact.
 
Partners FC Groningen
Diverse partners van FC Groningen zijn aanwezig tijdens de Promotiedagen op het Word Groter-plein. Naast hoofdsponsor OG Clean Fuels, waar bezoekers een wedstrijdbezoek met het bedrijf kunnen winnen tijdens de tank challenge, zijn ook Univé, Heineken en Century Autogroep zijn aanwezig met winacties. Partner Moods Coffee presenteert zich op het Word Groter-plein zorgt voor de lekkerste koffie tijdens de beurs.
 
Deelnemers
Andere sponsorrelaties die aanwezig zijn tijdens de Promotiedagen zijn: CBEE, Daarom, Argo, 2Join, Qlic, Preventief, Actief Techniek, E-Surface, Hesco Bouw, 365 Werk, Effektief, Meceda, Main Energie, Aplus, MRM, Kroese Wevers, Firmo, Stichting FC Groningen in de Maatschappij en Heineken.
 
On the Pitch
Prominent op het Word Groter-plein is onze Word Groter zeepkist / podium waarop diverse ondernemers zichzelf mogen presenteren. Op dinsdag 8 november krijgen de deelnemers van het Word Groter-plein de ruimte om zich voor te stellen aan elkaar en het publiek. Dit start om 14.30 uur onder leiding van Koen Janssen. Om 16.00 uur doen de vijf gekwalificeerde bedrijven van Startup GRO hetzelfde.
 
Op woensdag 9 november is het podium tussen 14.00 uur – 15.30 uur beschikbaar voor alle sponsorrelaties van FC Groningen om hun pitch te doen aan alle bezoekers. Daarmee is er ruimte om zich te presenteren en hun grootste uitdagingen te vertellen. Sponsorrelaties kunnen zich hiervoor aanmelden in de zakelijk app van FC Groningen. Er is ruimte voor twee keer elf personen.
 
Programma
Naast spetterende presentaties bij ‘On the Pitch’ is er dinsdag om 16.30 uur een presentatie van OG Clean Fuels. Een half uur eerder om 16.00 uur is er taptraining vanuit Heineken voor horecapersoneel en beide  dagen is er van 17.00 uur tot 18.00 uur een borreluurtje aangeboden door Heineken.
 
Op woensdag is er naast de On the Pitch waar sponsorrelaties aan kunnen meedoen Topsportpraat op het podium van het Word Groter-plein met FC-aanvoerder Joey Pelupessy en kitesurfster Pippa van Iersel. Topsportpraat wordt mede mogelijk gemaakt door OG Clean Fuels en wordt geleid door Koen Janssen.  
 
Gratis toegangskaart
Via de website van de Promotiedagen is het mogelijk een gratis toegangskaart aan te vragen. Dit kan via https://www.promotiedagen.nl/bezoeken/toegangskaart/

promotiedagen1

Gerelateerd nieuws.

15:22
2 dagen geleden

De meiden van FCG: voetbalsters uit de regio.

1 week geleden

Dit zijn ‘De meiden van FCG’

3 weken geleden

Sportieve resultaten, supporters en sponsors beperken financiële schade na degradatie