string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

OG directeur Marcel Borger: ‘Wij voelen ons thuis in Euroborg’.

Dinsdag 29 maart 2022 om 15:20

Directeur en oprichter van OG Clean Fuels Marcel Borger is blij met het partnership met FC Groningen en kijkt uit naar de stappen die de komende seizoenen gezamenlijk worden gezet. OG is de afgelopen jaren fors gegroeid en zet ook internationaal mooie stappen. Deze Europese ambities moeten de volgende jaren verder vorm krijgen en FC Groningen wordt gezien als een geschikt platform om onder meer de naamsbekendheid nationaal en internationaal te vergroten.

Borger is de oprichter en directeur van OG Clean Fuels en startte in 2008 met de onderneming die zich vanaf vandaag als hoofdsponsor aan FC Groningen heeft gekoppeld. Borger: “OG is een echt Noordelijk bedrijf, dat ‘met de voeten in de klei’ impact wil maken in de schone mobiliteit in Europa. Niet door praten, maar door doen! Dit past heel goed bij de cultuur en achtergrond van FC Groningen. Vanaf 2011 zijn wij al verbonden aan de FC en voelen wij ons thuis in Euroborg. Zo zijn wij ook al een jaar lang balsponsor geweest. Onze slogan ‘Samen Groen’ zegt alles over de samenwerking.”
 
OG heeft momenteel ruim 225 tanklocaties in Nederland, Duitsland, Zweden en Italië – waarvan 93 in Nederland – om schoon te tanken. Het bedrijf heeft de ambitie de komende jaren dit aantal fors uit te breiden, naar meer dan 300 tanklocaties in zes Europese landen. OG maakt schoon rijden voor iedereen toegankelijk. Door te tanken bij OG kan ieder individu bijdragen aan een schonere wereld. Doe het voor morgen en start vandaag; maak een bewuste keuze met OG.
 
Borger spreekt over constructieve gesprekken tussen de nieuwe hoofdsponsor en FC Groningen. Nadat duidelijk werd dat per direct de meest prominente plaats op de voorzijde van het shirt vrijkwam, raakten de gesprekken in een hogere versnelling. De directie van OG werd enthousiast over de werkwijze van de FC en het plan van aanpak waarmee de toekomstige samenwerking en het behalen van gezamenlijke doelstellingen werd geschetst. “De klik was er vanaf de start van de gesprekken en naast het planmatige werken voor ons als hoofdsponsor spreekt de huidige dynamiek binnen de club ons ook aan. Nu kunnen wij onder de noemer ‘Samen Groen’ de komende drie seizoenen werken aan een prachtig partnership.”
 
Kijk voor meer informatie op: www.ogcleanfuels.nl

_M7A8973

Gerelateerd nieuws.

4 dagen geleden

Dit zijn ‘De meiden van FCG’

3 weken geleden

Sportieve resultaten, supporters en sponsors beperken financiële schade na degradatie

2 maanden geleden

Clubhuis Kids United officieel geopend