string(17) "WP Rocket/Preload"

Wedstrijdbezoek.

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over de thuis- en uitwedstrijden van FC Groningen. Heb je nog een vraag of is iets nog niet helemaal duidelijk? Dan helpen we je graag verder! Neem dan contact met ons op via de mail (info@fcgroningen.nl) of bel naar 050-587 87 87 (optie 1).

Hoe kan ik het stadion het beste bereiken op een wedstrijddag?

De club adviseert op wedstrijddagen zo veel mogelijk te voet, op de fiets of per openbaar vervoer naar het stadion te komen. Indien supporters zijn aangewezen op de auto, bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van pendelbussen naar en van Euroborg of te parkeren op de parkeerplekken rondom euroborg.

Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar deze link.

Moet ik mijn e-ticket geprint meenemen?

Indien mogelijk verzoeken wij je de gekochte kaart uit te printen en mee te brengen naar de wedstrijd. Dit bevordert de doorstroming. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is het tonen op een mobiel apparaat tevens mogelijk.

Hoe laat is het stadion tijdens een thuiswedstrijd geopend?

Vanaf 2 uur voorafgaand aan een wedstrijd is het stadion geopend.

Ik ben mijn (seizoen)kaart vergeten. Wat moet ik doen?

Als je bij het stadion bent en je (seizoen)kaart bent vergeten kun je dit bij de infobalie bij Ingang 2 melden. Hier zal een eenmalig los kaartje aangemaakt worden op de stoel van je seizoenkaart. Voor deze losse kaart wordt €2,50 in rekening gebracht.

Kan ik mijn seizoenkaart voor één wedstrijd opwaarderen van jeugd/oudere naar volwassene, zodat iemand anders met mijn seizoenkaart naar binnen kan?

Ja dat kan! Als iemand anders met jouw seizoenkaart naar de wedstrijd wilt, kan deze voor de desbetreffende wedstrijd worden opgewaardeerd. Tijdens wedstrijddag kun je twee uur voorafgaand aan de wedstrijd terecht bij de infobalie (naast ingang 2) voor het opwaarderen van je seizoenkaart voor deze specifieke wedstrijd. Hiervoor worden de volgende tarieven in rekening gebracht:
– Opwaarderen van jeugd naar volwassene: €10,-
– Opwaarderen van oudere naar volwassene: €5,-
– Opwaarderen van jeugd naar oudere: €10,-

Ik ben mijn seizoenkaart verloren. Wat moet ik doen?

Als je op de wedstrijddag erachter komt dat je je seizoenkaart kwijt bent, kun je vanaf 1,5 uur voorafgaand aan de wedstrijd langskomen bij de infobalie (naast ingang 2). Er wordt dan een eenmalig los kaartje aangemaakt op de stoel van je seizoenkaart.

Vervolgens kun je bij de infobalie een nieuwe seizoenkaart aanvragen. De kosten hiervan zijn €5,- en dit kun je afrekenen bij de infobalie.

Hoe kan ik in het stadion betalen?

Je kunt in het stadion betalen via je pin.

Wat moet ik meenemen als ik een uitwedstrijd wil bezoeken?

– Je (Seizoen)ClubCard op eigen naam
– Een geldig legitimatiebewijs
– Het omwisselticket, wat is gekocht met uw eigen (Seizoen)ClubCard.

Een gekocht ticket is dus niet overdraagbaar.

Wat mag wel/niet mee bij tijdens bezoek uitwedstrijd?

Niet toegestaan zijn:
– Verdovende middelen (alle soorten hard- en soft drugs);
– Voorwerpen voorzien van drijfgassen of andere brandbare vloeistoffen (bijv. deodorant, haarlak, alcohol, parfum);
– (Benzine) stiften;
– Stickers;
– Glazen;
– Alle soorten vuurwerk;
– Slag-, steek-, stoot- of vuurwapens of andere voorwerpen die als zodanig gebruikt kunnen worden. Bijvoorbeeld paraplu’s met een ijzeren of houten punt;
– Teksten/afbeeldingen die geen positieve bijdrage leveren aan de wedstrijd.
– Flessen en blikjes

Niet genoemde zaken zijn altijd ter beoordeling van de aanwezige stewards.

Voor vragen omtrent sfeermateriaal kun je terecht bij veiligheid@fcgroningen.nl.

Moet ik mijn e-ticket geprint meenemen?

Indien mogelijk verzoeken wij je de gekochte kaart uit te printen en mee te brengen naar de uitwedstrijd. Dit bevorderd de doorstroming. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is het tonen op een mobiel apparaat tevens mogelijk.

Zoals gebruikelijk dient, bij het bezoeken van een uitwedstrijd, je bijbehorende (Seizoen)ClubCard, geldige legitimatie en het gekochte ticket op je eigen naam te staan.