Donderdag 15 april: Sponsor helpt Sponsor over de sales van de toekomst.
De FC Groningen Business Club organiseert op donderdag 15 april de tweede editie van Sponsor helpt Sponsor. Hans Roelfsema, van Kenneth Smit zal in een online kennissessie de deelnemers van dit evenement meenemen in de wereld van social selling. In de sales van de toekomst draait het namelijk steeds meer om de sociale kant van verkoop.
Hans Roelfsema heeft een lange loopbaan in sales achter de rug. Zijn huidige missie: bedrijven in Noord-Nederland helpen groeien door middel van het delen van kennisdeling en zijn ervaring. Het hebben van een plan, met ambitie en daaraan een doelstelling gekoppeld is volgens Roelfsema de weg richting succes.
Sales gaat in de toekomst steeds minder over de transactie, maar veel meer over het toevoegen van waarde voor de andere partij. Kunnen vertrouwen op de onderlinge relatie is van groot belang. Weten dat diegene waarmee wordt gesproken waarde kan toevoegen. Gerichte marketing en sales gaan nog meer hand in hand met elkaar samen: social selling.
Uit onderzoek blijkt dat veel Nederlandse bedrijven de afstemming tussen marketing en sales als matig tot slecht beoordelen. Terwijl ook de conclusie is te trekken dat het succes van sales in de toekomst voor een groot deel afhangt van een goede afstemming. Hoe is dit bij de sponsorrelaties van FC Groningen? Roelfsema houdt een presentatie over de ‘sales van de toekomst’ exclusief voor leden van de FC Groningen Business Club. Toekomstbestendige verkoop, met als doel te blijven groeien. Vanzelfsprekend is er voldoende mogelijkheid tot interactie voor, tijdens en na de presentatie.
De tweede editie van Sponsor helpt Sponsor met als hoofdgast Hans Roelfsema van Kenneth Smit wordt op donderdag 15 april om 15.30 uur live uitgezonden vanuit de studio van United Visions. Leden van de FC Groningen Business Club kunnen zich voor dit evenement aanmelden via de zakelijke app van FC Groningen.