string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Laatste kans: Ontwerp het thuis- en uitshirt voor het seizoen 2016/2017.

Maandag 26 oktober 2015 om 11:43

Supporters van FC Groningen krijgen de mogelijkheid de shirts van het seizoen 2016/2017 te ontwerpen. Zowel voor het uit- als thuisshirt worden de ontwerpen van de fans gebruikt in het nieuwe seizoen. Op dinsdag 24 november worden de winnende ontwerpen bekend.

Waar moet het shirt aan voldoen:
– Het thuisshirt is overwegend wit en voorzien van 2 groene verticale banen (PMS 349). Dit staat vast.
– Hou bij zowel het thuis- als uitshirt rekening met de sponsoren: Essent en HEALTH i PORT, deze staan voor op de borst en achter op het shirt tussen de schouderbladen.
– De mouwen van het shirt moeten dezelfde kleur hebben (dit i.v.m. onderkleding die in corresponderende kleur met het shirt moet zijn).
– Bijgaand is een ‘leeg’ shirt als pdf-document beschikbaar om te gebruiken.
Tijdspad:
– Ontwerpen kunnen ingezonden worden tot en met donderdag 12 november.
– Van zondag 15 tot en met zondag 22 november kan gestemd worden op de shirts die door de jury worden uitgekozen.
– Op dinsdag 24 november worden de winnende ontwerpen bekend gemaakt.
Voorwaarden ontwerpwedstrijd:
– FC Groningen behoudt zich het recht om wijzigingen in het shirt aan te brengen, wanneer dit vanwege KNVB of om technische redenen noodzakelijk is.
– Het ontwerp wordt eigendom van FC Groningen. Aan deze ontwerpwedstrijd kunnen geen rechten worden ontleend.
– Per persoon mogen er maximaal drie ontwerpen worden aangeleverd.
– Alleen ontwerpen voorzien van een naam, adres en telefoonnummer worden in behandeling genomen.
– Aanleveren via: fanshop@fcgroningen.nl in de FanCorner of per post via FC Groningen Fanshop, Postbus 1399, 9701 BJ te Groningen.

Gerelateerd nieuws.

15:22
4 dagen geleden

De meiden van FCG: voetbalsters uit de regio.

2 weken geleden

Dit zijn ‘De meiden van FCG’

4 weken geleden

Sportieve resultaten, supporters en sponsors beperken financiële schade na degradatie