Mogelijke hinder in ticketing-omgeving.
FC Groningen werkt achter de schermen aan het ticketing-systeem. Hierdoor kunnen supporters tot 23 maart mogelijk hinder ondervinden op de website van de club. Zo zijn de pagina’s met betrekking tot kaartverkoop en de Mijn FC Groningen-omgeving tijdelijk niet beschikbaar.Ook voor de webshop geldt tijdelijk beperkte functionaliteit.
FC Groningen vernieuwt momenteel het ticketing-systeem om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten en het toekomstbestendig te maken. Hierdoor kunnen op dit moment zowel de supporters zelf als onze medewerkers van supporterszaken geen gegevens wijzigen en/of doorvoeren of bijvoorbeeld een ClubCard aanvragen. Naar verwachting zijn deze functionaliteiten vanaf 23 maart weer beschikbaar. Daarnaast is het de komende tijd alleen mogelijk om als “gast” af te rekenen in de webshop, omdat de Mijn FC Groningen-omgeving wordt vervangen.
In een later stadium volgt meer informatie over het nieuwe ticketing-systeem van FC Groningen, welke verbeteringen dit gaat geven voor supporters en welke acties daarbij mogelijk ondernomen dienen te worden.
Indien er in de tussentijd vragen zijn, dan kan per e-mail contact worden opgenomen met .
Onze excuses voor het eventuele ongemak.