Persoonlijke mail voor seizoenkaarthouders over tegemoetkoming.
FC Groningen heeft vanmiddag (donderdag 10 maart) al haar ruim 11.000 seizoenkaarthouders aangeschreven met een persoonlijke e-mail. In deze mail staat een uitleg hoe de club omgaat met de tegemoetkoming voor de – door de coronamaatregelen – gemiste thuiswedstrijden van dit seizoen.
De Trots van het Noorden verkocht voor het seizoen 2021/2022 in totaal 11.300 seizoenkaarten en had voorafgaand aan het seizoen goede hoop deze supporters bij alle thuiswedstrijden te kunnen ontvangen. Het liep helaas anders, waardoor een aantal wedstrijden noodgedwongen in een lege Euroborg moest worden gespeeld. Op verzoek van en in overleg met supporters is besloten diverse opties te bieden hoe om te gaan met de tegemoetkoming. Deze opties zijn te vinden via dit formulier.
Algemeen directeur Wouter Gudde geeft in onderstaande video uitleg over de tegemoetkoming voor de door de coronamaatregelen gemiste wedstrijden in het seizoen 2021/2022.