string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Skyboxovernachting actie Essent wint bronzen SponsorRing.

Vrijdag 01 december 2017 om 11:28

De actie ‘Een nachtje slapen in het stadion van FC Groningen’ van Essent heeft een bronzen SponsorRing in de categorie sport gewonnen. Met de activatie van Essent maakten FC-fans kans op een geheel verzorgde overnachting in een door vtwonen gestylede skybox van het stadion, inclusief het bekijken van de wedstrijd FC Groningen-Ajax. Winnaar in de categorie sport werd Jumbo supermarkt met de activatie rondom Formule 1-coureur Max Verstappen. De SponsorRingen zijn de jaarlijkse onderscheidingen voor de beste sponsorcases in Nederland en werden gisteren, donderdag 30 november, voor de achttiende keer uitgereikt.

Dennis Lith, verantwoordelijk voor sponsoring bij Essent: “Wij zijn heel trots op deze prijs. We hebben bij deze activatie met een beperkt budget en slimme keuzes een grote impact kunnen realiseren. Deze prachtige prijs is ook een groot compliment voor onze partners FC Groningen, vtwonen en TripleDouble. De onderscheiding is een extra mooie beloning voor onze samenwerking, waarin we onze merkmissie ‘elk huis een comfortabel thuis’ goed hebben weten te laden.”

Bekroning
Met de activatie van Essent maakten fans kans op een geheel verzorgde overnachting in een skybox van het stadion van FC Groningen, inclusief het bekijken van de wedstrijd FC Groningen tegen Ajax. In samenwerking met vtwonen werd een skybox omgebouwd en gestyled tot een aangename en comfortabele woon/slaapkamer. Fans konden zich via AirBnB aanmelden. De actie van Essent leverde honderden aanmeldingen op. Robbert Klaver, commercieel manager van FC Groningen: “Het is een mooie bekroning en een erkenning voor de langdurige samenwerking tussen Essent en FC Groningen.”

Onderscheidend
Lith: “Een fan voelt zich thuis bij zijn/haar club. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar is eigenlijk heel bijzonder. Vanuit deze optiek en vanuit onze merkbelofte ‘een comfortabel thuis voor iedereen’ hebben we een centrale sponsorthematiek ontwikkeld: “thuis bij FC Groningen”. Onder deze vlag ontwikkelden we activaties, waaronder een nachtje slapen in het stadion van FC Groningen. Het is voor voetballiefhebbers een unieke ervaring en voor Essent een prachtige gelegenheid om een comfortabel thuis op een onderscheidende manier invulling te geven.”

Gerelateerd nieuws.

4 dagen geleden

Eerste profcontract Speelman bij FC Groningen

1 week geleden

Van Eigen Bodem met Nina van Dijk

2 weken geleden

Via het voetbalveld terug het werkveld in.