Sponsorrelatie Payt langer op het FC-shirt.
Payt heeft haar contract als tenuesponsor met één jaar verlengd. Het Groningse softwarebedrijf was de afgelopen twee seizoenen hoofdsponsor van FC Groningen en prijkt sinds dit seizoen op de achterkant van het shirt van de Trots van het Noorden. Het huidige contract met Payt liep aankomende zomer af en is succesvol verlengd tot medio 2021.
Payt is al jaren een trouwe sponsorrelatie van FC Groningen en sinds de oprichting van het bedrijf – in 2013 – aan de Trots van het Noorden verbonden. In de beginjaren met stoelen op het TKP Ereterras en uitingen op de dug-outs. Tijdens de succesvolle bekerseizoen in 2015 stond Payt al met een sponsoruiting op de achterzijde van het shirt tijdens de halve finale tegen Excelsior en de gewonnen bekerfinale tegen PEC Zwolle. In de seizoenen 2017/2018 en 2018/2019 was Payt de trotse hoofdsponsor van FC Groningen.
Na het hoofdsponsorschap bleef het Groningse softwarebedrijf verbonden aan de Trots van het Noorden als sponsor van de achterzijde van het shirt. Het tekent de betrokkenheid van Payt bij de club. Die samenwerking is afgelopen donderdag (13 februari) met een seizoen gecontinueerd tot medio 2021.
Payt zorgt ervoor dat haar klanten sneller en eenvoudiger betaald krijgen. Door het facturatie- en het herinneringsproces zo slim mogelijk te automatiseren en debiteuren tegelijkertijd alle denkbare communicatie- en betaalmogelijkheden aan te reiken. Zo gaan effectief debiteurenbeheer en klantbehoud hand in hand. Marktleider zijn op het gebied van debiteurenbeheer. Dat is de ultieme ambitie van Payt. Het bedrijf is ervan overtuigd dat het platform van Payt dé toekomst is van het debiteurenbeheer.
Het zakelijke netwerk en de achterban van FC Groningen is groot en interessant voor Payt, waardoor het de sponsorovereenkomst met de Eredivisionist graag wilde verlengen. FC Groningen is zeer content met de voortzetting van de succesvolle samenwerking met de voormalig hoofdsponsor en het vertrouwen van Payt in de club.