Stappenplan verlenging Seizoenkaart.
Op deze pagina wordt een stappenplan weergegeven om je seizoenkaart te verlengen en verplaatsen. Heb je na het lezen van het stappenplan nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen (mail: info@fcgroningen.nl of bellen: 050-587 87 87 (optie 1)).
Let op: heb jij vorig seizoen nog geen nieuw Mijn FC Groningen-account aangemaakt? Dan vragen we je dit eenmalig te doen. Uitleg over hoe de eenmalige registratie werkt, vind je hier.
Seizoenkaart verlengen
- Ga naar tickets.fcgroningen.nl;
- Klik op de groene knop ‘Verlengen’ of ‘Bestellen’ bij Seizoenkaart 2024-2025. Je reservering staat klaar om verlengd te worden!
- Zorg ervoor dat het groene balkje aangevinkt staat. Dit betekent dat jij je seizoenkaart gaat verlengen;
Extra seizoenkaart(en) bijbestellen
Wil je (een) extra seizoenkaart(en) bijbestellen? Klik dan in het drop-down menu en geef aan hoeveel extra seizoenkaart(en) je wilt bijbestellen;
- Klik op de groene knop ‘verder’;
- Heb je gekozen voor verlengen? Door op de grijze balk boven ‘Aantal geselecteerde stoelen’ te klikken, kun je nogmaals jouw geselecteerde vak, rij en stoel zien. Klopt dit? Klik dan op ‘bestelling afronden’;
Heb je ervoor gekozen om één of meerdere stoel(en) bij te kopen? Kies dan in de plattegrond de extra stoel(en) uit door op een vak en vervolgens een stoelnummer te klikken. Door op de grijze balk te klikken, kun je nogmaals jouw geselecteerde vak, rij en stoel zien. Klopt dit? Klik dan op ‘bestelling afronden’;
Optioneel: verplaatsen
Wil je je seizoenkaart verplaatsen? Deselecteer eerst jouw stoel via de plattegrond of vink deze uit bij de grijze balk met ‘Aantal geselecteerde stoelen’;
Kies vervolgens in de plattegrond de nieuwe plek uit door op een vak en vervolgens een stoelnummer te klikken;
Heb je ervoor gekozen om te verplaatsen en één of meerdere stoel(en) bij te kopen? Deselecteer ook dan eerst jouw stoel via de plattegrond of vink deze uit bij de grijze balk met ‘Aantal geselecteerde stoelen’.
Kies vervolgens de nieuwe plekken uit in de plattegrond en klik op ‘bestelling afronden’.
- Je komt in de winkelwagen terecht. Je winkelwagen houdt twintig minuten jouw stoel vast (jouw gereserveerde stoel van vorig seizoen zal wel gereserveerd blijven). Zorg ervoor dat de juiste kaart op de juiste naam staat. Dit kan je aanpassen door op je naam te klikken in het drop-down menu (onder vak, rij en stoel);
- Klopt jouw keuze? Vink dan de voorwaarden aan en klik op ‘bestelling afronden’. Klopt jouw keuze niet? Klik dan op ‘verwijder’ en maak een nieuwe keuze door de winkelwagen eerst te annuleren;
- Je hebt vervolgens drie betaalopties:
– Direct afrekenen (iDeal)
– Automatisch incasso
> Eenmalig (rond 28 juni)
> Maximaal drie termijnen (toeslag van €15,-)- Maanden zijn mei, juni en juli
* Let op! Bij het vaststellen van het aantal termijnen wordt de 20e van elke maand gehanteerd.
- Maanden zijn mei, juni en juli
- Klik op ‘bestelling afronden’ en volg de betaalmethode.