string(117) "Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_15_7) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/123.0.0.0 Safari/537.36"

Veelgestelde vragen Mijn FC Groningen.

Wat is Mijn FC Groningen? 
FC Groningen is bezig geweest om het gebruiksgemak van de website te verbeteren. Tot nu toe had je voor verschillende inlog-omgevingen van FC Groningen verschillende accounts nodig. Met een overkoepelend account brengen we dit nu terug naar één inlog, waarmee je in de toekomst al jouw FC Groningen-zaken regelt! Gemakkelijker, sneller en gebruiksvriendelijker. 
 
Ik heb al een FC Groningen-account. Moet ik mij dan ook registreren? 
Ja, iedere supporter dient zich opnieuw te registreren. 
 
Hoe maak ik een Mijn FC Groningen account aan? (Klik hier voor een uitgebreid stappenplan)
1. Ga naar login.fcgroningen.nl als je seizoenkaart- of ClubCardhouder bent. 
Indien je geen seizoenkaart- of ClubCardhouder bent, klik dan hier;
2. Klik op ‘Registreren’ (ook wanneer je al een account hebt); 
3. Vul al jouw gegevens in en maak een account aan; 
4. Je ontvangt een e-mail om je account te bevestigen. E-mail niet gehad? Controleer je ongewenste mail; 
5. Bevestig je account en log in met jouw ‘Mijn FC Groningen-account’. 
 
Wordt mijn ticketshop account automatisch aan mijn Mijn FC Groningen-account gekoppeld? 
In de meeste gevallen gebeurt die automatisch. Wanneer dit niet het geval is vragen we je onderstaand stappenplan te volgen: 
1. Log in bij Mijn FC Groningen; 
2. Ga naar het tabblad ‘Mijn gekoppelde accounts’ en klik op de knop ‘ticketshop’; 
3. Het ticketaccount wordt geopend. Log vervolgens in met je nieuwe relatienummer (GXXXXX) en postcode. Je nieuwe relatienummer heb je in de mail ontvangen; 
4. Controleer of de gegevens van beide accounts overeenkomen en correct zijn; 
5. Klik op de button ‘Ja, koppel deze accounts’; 
 
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na de registratie van mijn ‘Mijn FC Groningen-account. Wat kan ik doen? 
Controleer eerst jouw map met ongewenste e-mail of spam. Heb je ook daar geen bevestigingsmail ontvangen? Log dan in met je Mijn FC Groningen-account en klik op de link om de e-mail opnieuw te verzenden. Heb je nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op door te mailen naar info@fcgroningen.nl. We zullen je dan een nieuwe bevestigingslink sturen. 
 
Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen? 
Heb je al een Mijn FC Groningen-account? Dan kun je na het inloggen bij ‘Mijn profiel’ onder ‘Accountinformatie’ jouw e-mailadres wijzigen. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail op jouw nieuwe e-mailadres. Vergeet niet via deze bevestigingsmail jouw account opnieuw te bevestigen! 
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mijn FC Groningen. Wat moet ik doen? 
Klik bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Op dit e-mailadres ontvang je vervolgens een link. Via deze link kun je een nieuwe wachtwoord instellen. 
 
Staat jouw vraag er niet bij? Aarzel dan niet ons te mailen naar info@fcgroningen.nl of te bellen naar 050-587 8787 (optie 1). Het kan misschien druk zijn, waardoor we je niet direct te woord kunnen staan, maar we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw vraag te beantwoorden.