string(114) "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/100.0.4889.0 Safari/537.36"

Doelstellingen.

Samen met FC Groningen doelen behalen

1. Merkbekendheid vergroten 

Als voetbalclub met een breed, trouw en regionaal sterk verbonden publiek biedt FC Groningen een ideaal platform om merkbekendheid te vergroten. Via stadionreclame, online activaties en social media campagnes kunnen partners hun naamsbekendheid vergroten bij een diverse en betrokken doelgroep. Daarbij draagt een partnership met een sportclub als FC Groningen bij aan de betrouwbaarheid van een merk.  

2. Betere merkpositionering 

FC Groningen draagt bij aan het positioneren van een merk in meerdere specifieke doelgroepen. Door het merk te koppelen aan kracht van sport en supportersbeleving positioneert een merk zich als dynamisch, lokaal betrokken en/of maatschappelijk verantwoord. 

3. Versterking van klantloyaliteit 

Via exclusieve activaties zoals het bijwonen van wedstrijden, meet-and-greets met spelers, en speciale aanbiedingen voor supporters, helpt FC Groningen om de loyaliteit van bestaande klanten te versterken. De club voegt een wow-factor toe met als resultaat dat klanten zich meer betrokken voelen bij zowel het sportmerk FC Groningen als de partners.  De naam van de partner wordt geassocieerd met exclusieve, unieke ervaringen. 

4. Leads genereren en omzetgroei stimuleren 

Via gerichte campagnes en data-gestuurde activaties helpt FC Groningen partners bij het genereren van nieuwe leads. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van exclusieve aanbiedingen of productproeven via een uitgebreid netwerk. Dit resulteert in een toename van directe verkopen en langdurige klantrelaties. 

5. Maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheid uitstralen 

FC Groningen zet zich in voor lokale maatschappelijke projecten en duurzaamheid. Partners die zich willen positioneren als maatschappelijk betrokken kunnen via samenwerkingen met FC Groningen een bijdrage aan duurzame initiatieven tonen. FC Groningen zet in haar maatschappelijke missie vol in op het bestrijden van bewegingsarmoede.  

Samen het veld op naar succes.

Meer weten over de mogelijkheden van een partnership met FC Groningen? Neem dan contact met ons op.  

Teamlid foto

Kevin Roossien

Manager Sales & Hospitality

Teamlid foto

Nick Brouwer

Coördinator Partnerships

Teamlid foto

Anja van der Velde

Coördinator Partnerships